piątek, 28 września 2012

Autumn

Kilka dni temu przywitaliśmy jesień. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubie tą pore roku.
Można narzekać, że dni się skracają, że pada deszcz, że jest zimno i pochmurno oraz że trzeba sie cieplej ubierać.To prawda, każdy ma inne zdanie, ale wydaje mi się, że jednak JESIEŃ ma w sobie to "coś" .. .
A z czym mi się kojarzy właśnie jesień?
Napewno z ciepłymi kolorami, ze spadającymi liśćmi z drzew, z pięknymi zdjęciami, jakie można wykonać o tej porze roku.Również z grubymi swetrami, szalikami i kominami. Kubek gorącej herbaty albo czekolady a do tego ciepłe papucie lub skarpetki też nie zaszkodzą ^^mmm... rozmarzyłam się :D
Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jakieś wyjątkowe na swój sposób zdjęcia jesieni ;) W szkole, pani z biologii zadała do zrobienia zielnik, więc może to też mnie zmotywuje do pójścia w plener.
 Jaka jest wasza ulubiona pora roku?

23 komentarze:

  1. ja najbardziej lubię lato ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że lato :D jesień złota ujdzie ;)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A jestem mniej normalna. Uwielbiam zimę. ;D
    Jesień - o ile ciepła i pełna kolorów - też może być. ;)
    Och, kakao z bitą śmietaną . To jest coś za co kocha się chłodniejsze dni. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie pory roku. ♥
    Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię wszystkie pory roku! :)
    też muszę wybrać się na zdjęcia jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też podoba mi się jesień , zwłaszcza kiedy jest to ciepła jesień , bez deszczu ;), ale ulubioną porą jest dla mnie lato : 3 .

    Fajny blog, obserwujemy ? ;)
    http://irretrievablepast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie jesien, kojarzy mi sie z jakas fajna ksiazka i ciepla herbatką! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię jesień :d
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja wiosna i jesień, ale taka bez deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ziiimę ;)
    Proszę zajrzysz do mnie? Skomentuj , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ To dla mnie ważne .
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Latoo ♥ kochaam <3. . Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna! Absolutnie nie lato. : (

    OdpowiedzUsuń
  13. jesień jest cudowną porą roku, ale tylko wtedy kiedy nie ma pluchy. chciałabym taką piękną, złotą jesień,a nie jak w tamtym roku.. u mnie cały czas padało i padało. kalosze i kurtka przeciwdeszczowa to była wtedy podstawa. ale mam nadzieję, że tegoroczna jesień będzie cudowna. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje jesienne. :D Ja chyba najbardziej lubię zimę ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda pora roku ma w sobie coś pięknego. *_* Haha. Wreszcie zacznie się zakładanie cieplutkich skarpetek. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam ulubionej pory roku, w każdej jest coś, co po prostu kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda pora roku ma swoje wady i zalety

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam, jeśli chodzi o pory roku, skrajności. Kocham lato i zimę. Chociaż w każdej jest coś pięknego ! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie same skojarzenia z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie to jesień jest piękna, wiosną marze o lecie,a w lecie myślę o ziemie ;p

    OdpowiedzUsuń