wtorek, 22 stycznia 2013

Kręgle

Hej ;)
Pomimo, że województwo małopolskie ma teraz ferie, to nie miałam jak się do Was odezwać. Przez prawie tydzień byłam bez internetu, ponieważ wyczerpałam transfer. Zazdroszczę tym, którzy dopiero teraz zaczynają albo będą mieć dwa tygodnie wolnego ;) Ten czas tak szybko leci i zaraz znowu trzeba będzie wracać do szkoły :( Wczoraj spędziłam bardzo aktywnie dzień, poniewać wybrałam się z kolegami i koleżankami z klasy na kręgle, a później do Mcdonalda,dawno się tak dobrze nie bawiłam :D Dzisiaj za to zabrałam się za porządki w szafie i przygotowywania się powoli do szkoły, a popołudniu odwiedziły mnie kuzynki, więc nie było aż tak nudno.
A teraz zostawia Was ze zdjęciami z poniedziałku ;)

22 komentarze:

  1. Na pewno super się bawiliście !! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kręgielnie 15 min od domu a nigdy na niej nie byłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety ten czas tak szybko mija..ehh : / Fajne fotki ..! Obserwuję i liczę na rewanż ; * - > http://mojarzeczywistoscmylife.blogspot.com/ , http://naszaszararzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda na to, że bawiłaś się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam na kręglach ; O

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, ja jeszcze nigdy nie byłam na kręglach, a ostatnio ciągle siedzi mi to w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. aww kocham kręgle , nigdy nie umiałam w nie grać najlepiej ale zawsze jest dużo śmiechu i zabawy jeśli wybierzesz się ze znajomymi ;D /zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam na kręglach,ale bym chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do wzięcia udziału w The Versatile Blogger. Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział w tej zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię kręgle :)
    A jaki piękny nagłówek! *_*


    Dodałam Cię do "obserwowanych", chętnie będę zaglądała tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę na kregle! ;] zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :)
    obserwuję i zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post :) Zaobserwowałam cię . Odwdzięczysz się tym samym?:) http://my-life-is-so-crazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :)
    Nominuję Cię do Liebster Award ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj zagrałabyn ;)

    zapraszam do wspólnej obserwacji i polubienia fanpage:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kręęęgle <3
    Uwielbiam, chociaż czego bym nie założyła te buty psują ogólne wrażenie, nie ma co d;
    Widać Justyna zdecydowana zwyciężyni :)

    OdpowiedzUsuń